مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 05:252021-09-12اقتصادي

خط انتقال فاضلاب لالجین در انتظار مجوز آب منطقه ای/ سه سال است منتظریم


شهر جهانی لالجین این روزها با نبود خط انتقال فاضلاب دست و پنجه نرم می کند، شرکت آب و فاضلاب مقصر را آب منطقه ای در عدم صدور مجوز می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، طی روزهای اخیر صحبتی از سوی رییس محیط زیست شهرستان بهار مبنی بر آلودگی لالجین از فاضلاب شده که این موضوع منجر به پیگیری خبرگزاری فارس از شرکت آب و فاضلاب شد.

بر همین اساس معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب همدان در گفت وگو با فارس اظهار کرد: مطالعات تاسیسات فاضلاب شهر لالجین سال 97 توسط مشاور شرکت آب و فاضلاب همدان انجام شده که در نهایت منتج به ارائه سه گزینه شد.

وی ادامه داد: گزینه اول ایجاد تصفیه خانه فاضلاب بود که علاوه بر هزینه احداث تصفیه خانه، هزینه های بهره برداری سالانه و تملک زمین تصفیه خانه را در بر خواهد داشت که مبلغی بالغ بر 230 هزار میلیون ریال برای احداث و سالانه 20 هزار میلیون ریال برای بهره برداری لازم است.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب همدان بیان کرد: ایجاد تصفیه خانه از طرفی نیز با سیاست تصفیه متمرکز که هدف از آن کاهش مخاطرات زیست محیطی است متناقص بوده و حجم قابل توحهی از پساب که می تواند در بخش صنعت مورد استفاده قرار گیرد عملا از دسترس خارج خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط انتقال فاضلاب لالجین در انتظار مجوز آب منطقه ای/ سه سال است منتظریم

خط انتقال فاضلاب لالجین در انتظار مجوز آب منطقه ای/ سه سال است منتظریم