مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 05:402021-09-12اجتماعي

برنامه درسی 95 درصد مدارس گیلان آماده است


معاون آموزشی آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه حضوری بودن مدارس نیازمند صدور مجوز از سوی ستاد مدیریت کرونا است، گفت: برنامه درسی 95 درصد مدارس گیلان آماده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازصادر شود.

معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به اینکه بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته و ابلاغیه وزارت آموزش و پرورش از یکم مهر ماه سال جاری آموزش دانش آموزان به واسطه فضای مجازی صورت می گیرد، افزود: صداوسیما، شبکه اجتماعی دانش آموز و سیستم های مدیریت یادگیری ازجمله ابزارهای آموزش غیرحضوری دانش آموزان هستند.

اخلاقی با بیان اینکه 95 درصد از مدارس استان گیلان برنامه درسی خود را تنظیم و برای شروع سال تحصیلی جدید آماده هستند، افزود: حضوری بودن مدارس قرار است با آرامش و تدریجی صورت بگیرد و در بحث آموزش حضوری دانش آموزان، روی مدارس کم جمعیت روستایی عشایری تمرکز شده است.

معاون آموزش و پرورش استان گیلان زمان برگزاری مانور بازگشایی مدارس را 28 شهریور ماه سال جاری عنوان کرد و گفت: در همین خصوص فرم های شماره یک، دو و سه توسط مدیران واحدهای آموزشی باید تکمیل و چک لیست بازگشایی مدارس بررسی و نقاط ضعف و مشکلات نیز برطرف شوند.

وی با بیان اینکه وضعیت ثبت نام دانش آموزان در شهرستان مرزی بندر آستارا بسیار خوب است، اظهار کرد: از 16 هزار و 200 دانش آموزی که در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه درسی 95 درصد مدارس گیلان آماده است

برنامه درسی 95 درصد مدارس گیلان آماده است