مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 06:002021-09-12فرهنگي

سینمایی که سوگوار فرزندانش است


برای علاقه مندان جدی سینما، هر روز روز سینماست؛ اخبارش را جست وجو می کنند، پیگیر جشنواره ها هستند، از برنامه اکران فیلم هایی که منتظر دیدن شان هستند خبر می گیرند، - جی پلاس، بر اساس پیش بینی ها و شناخت شان از او، ورژنی دیگر از فیلم را در ذهن شان می سازند.

در میان برگه های تقویم و در ترافیک مناسبت های ملی و مذهبی اما باید روزی باشد مختص خود سینما تا بهانه ای باشد برای تجلیل از جایگاه سینما و تکریم بزرگانش، شنیدن مطالبه اهالی سینما و همچنین پرداختن به سهم ملت از سینما.

بیست و یکمین برگه از ششمین ماه سال به نام سینما و روز ملی سینماست.

امسال برای دومین سال پیاپی این روز بدون جشن های سینمایی برگزار می شود و بیشتر به فرصتی تبدیل شده است برای یادبود و نکوداشت آنهایی که سهم زیادی در ساختن خاطرات ما از سینما دارند.

به همین بهانه از آنها یاد کرده ایم و ابوالحسن داوودی (فیلمساز)، احمد آرام (نویسنده و مدرس داستان نویسی)، مسعود سخاوت دوست (آهنگساز و موسیقیدان)، بهزاد فراهانی (بازیگر و کارگردان) از جادوی سینما برایمان گفته اند و همچنین یادی کرده ایم از هنرمندانی که دیگر بین ما نیستند.

به مناسبت روز ملی سینما سینمایی که سوگوار فرزندانش است رضا صائمی منتقد امسال روز ملی سینما را نمی توان جشن گرفت که سینمای ایران بیش از یکسال است که سوگوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینمایی که سوگوار فرزندانش است

سینمایی که سوگوار فرزندانش است