مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 09:202021-09-12پزشكي

یک متخصص: استفاده از رمدسیویر در ابتلا به قارچ سیاه تاثیر ندارد


اکثر بیماران مبتلا به کرونا دچار بیماری خفیف تا متوسط می شوند که با استراحت کافی و استفاده از داروهای ساده درمان خواهند شد.

- اکثر بیماران مبتلا به کرونا دچار بیماری خفیف تا متوسط می شوند که با استراحت کافی و استفاده از داروهای ساده درمان خواهند شد.

مدیرگروه طب اورژانس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هنوز شواهد محکم و دلایل مشخصی مبنی بر تاثیر مستقیم استفاده از داروی رمدسیویر در ابتلا به قارچ سیاه و یا کاهش سطح ایمنی بدن وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد، دکتر حمیدرضا ریحانی روز یکشنبه اظهار داشت: بیماری قارچ سیاه عمدتا در افرادی بروز پیدا می کند که عوامل مستعد کننده و زمینه ای برای بروز این بیماری را داشته باشند.

وی افزود: قارچ سیاه عمدتا در افرادی با سطح ایمنی پایین نظیر بیماران مبتلا به دیابت، که قند خون بالا و کنترل نشده دارند و مقادیر بالای کورتون، مانند دگزامتازون و یا پردنیزولون دریافت کرده اند، دیده می شود اما این بدان معنا نیست که هر فردی که دیابتی است یا کورتیکواسترویید دریافت کرده به قارچ سیاه مبتلا می شود.

مدیرگروه طب اورژانس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به ترس بیماران کرونایی و مراجعه دیرهنگام به مراکز درمانی، بیان کرد: نخستین قدم موثر در درمان کرونا، مراجعه به مراکز درمانی سرپا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک متخصص: استفاده از رمدسیویر در ابتلا به قارچ سیاه تاثیر ندارد

یک متخصص: استفاده از رمدسیویر در ابتلا به قارچ سیاه تاثیر ندارد