مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 09:252021-09-12اقتصادي

ورود 1100 دوز واکسن سینوفارم به زنجان


عضو هیأت مدیره هلدیینگ و مدیرعامل کاغذسازی راشا کاسپین ایرانیان از ورود یک هزار و 100 دوز واکسن سینوفارم برای واکسیناسیون کارگران این کارخانه خبر داد.

- جواد رضاییان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از برنامه های اصلی در سطح دنیا برای مهار این پاندمی، بحث واکسیناسیون است که ما نیز در ایران، بر اساس سند ملی واکسیناسیون که مصوب ستاد ملی مقابله با توسط راشا کاسپین اخذ و با کمک هلدینگ میهن یک هزار و700 دوز واکسن (سینوفارم) برای واکسیناسیون یک هزار و 100 کارگر در راشا کاسپین و 600 دوز در واحدهای صنعتی دیگر گرفته شده است.

رضاییان با اشاره به اینکه کار واکسیناسیون کارگان به مدت 4 روز انجام می شود؛ افزود: در این راستا 8 نفر شامل دو پزشک، یک نماینده وزارت بهداشت و 5 نفر واکسیناتور کار واکسیناسیون را انجام می دهند.

عضو هیأت مدیره هلدیینگ و مدیرعامل کاغذسازی راشا کاسپین ایرانیان با بیان اینکه تعداد واکسن وارد شده همه کارگران فعال در چهار واحد تولیدی و صنعتی را پوشش خواهد داد، اضافه کرد: تزریق واکسن به همه کارگران اجباری است.

این مسؤول توجه کردن به سلامت نیروی انسانی را در پیشبرد توسعه اقتصادی بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: مجتمع راشا کاسپین در کنار توجه به معیشت و کار کارگران بحث سلامت و امنیت را هم در اولویت قرار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 1100 دوز واکسن سینوفارم به زنجان

ورود 1100 دوز واکسن سینوفارم به زنجان