مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 09:452021-09-12پزشكي

13 بیمار کرونایی دیگر طی شبانه روز گذشته جان خود را در خراسان شمالی از دست دادند


رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده،طی 24 ساعته گذشته و تا ظهر امروز 21 شهریور ماه، متاسفانه 13 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان فوت شدند.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده،طی 24 ساعته گذشته و تا ظهر امروز 21 شهریور ماه، متاسفانه 13 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان فوت شدند.

دکتر سید احمد هاشمی افزود: با بستری 121 بیمار جدید طی 24 ساعت گذشته، هم اکنون 620 بیمار دارای علایم بیماری کووید 19 در بیمارستان های استان بستری هستند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون واکسیناسیون در استان از سرعت قابل قبولی برخوردار است و تاکنون بیش از 36 درصد جامعه هدف در استان واکسن دریافت کرده اند که بیش از میانگین کشوری است.

وی گفت: به دنبال افزایش سرعت واکسیناسیون در استان هستیم، بخصوص در مناطق روستایی از مردم توقع همکاری و مراجعه بیشتری برای تزریق واکسن داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، دکتر هاشمی افزود: از همه مردم درخواست می کنیم شدیدا به رعایت پروتکلها پایبند باشند و به محض شروع علایم بیماری به در دسترس ترین پزشک مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 بیمار کرونایی دیگر طی شبانه روز گذشته جان خود را در خراسان شمالی از دست دادند

13 بیمار کرونایی دیگر طی شبانه روز گذشته جان خود را در خراسان شمالی از دست دادند