مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 09:552021-09-12سياسي

مدارس ابتدایی آستارا کمبود نیرو ندارد


عدم کمبود نیرو در مدارس ابتدایی، فراهم نبودن زیرساخت های آموزش مجازی در کشور، گندزدایی مدارس با استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی و تجلیل از رزمندگان فرهنگی هشت سال جنگ تحمیلی ازجمله موارد طرح شده در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آستارا بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ نیا ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش در محل فرمانداری با بیان اینکه بنیه دانش آموزان در آموزش و پرورش شکل می گیرد، اظهار کرد: آموزش و پرورش سالم و موفق فرزندان و دانش آموزان موفق و سالمی را تربیت می کند.

   امام جمعه آستارا، مسؤولین کشور را حاصل و دست پرورده آموزش و پرورش دانست و گفت: همه ما در جلسات شورای آموزش وپرورش حضور پیدا می کنیم تا برای تحقق سیاست های این نهاد فرهنگی و آموزشی برنامه ریزی کنیم.

  وی آموزش در فضای مجازی را یکی از مشکلات بزرگ مراکز علمی و آموزشی ازجمله حوزه علمیه، آموزش وپرورش و دانشگاه ها دانست و افزود: زیرساخت های آموزش مجازی در کشور فراهم نیست و مشکلات این نوع از آموزش در دوران ابتدایی بسیار زیاد است.

  حافظ نیا با اشاره به اینکه پیام رسان شاد باید طوری طراحی شود که دانش آموزان ملزم به حضور در این شبکه شوند، تصریح کرد: به واسط آموزش مجازی درس قبولی ها در مراکز علمی و آموزشی ازجمله د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس ابتدایی آستارا کمبود نیرو ندارد

مدارس ابتدایی آستارا کمبود نیرو ندارد