مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 10:452021-09-12اقتصادي

کمک های مردم زنجان، توسط هلال احمر به خراسان جنوبی ارسال شد


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: کمک های خیرین و مردم نوعدوست این استان در قالب طرح «نذرآب 4» به ارزش بیش از 5 میلیارد ریال برای هموطنان شهرستان نهبندان در خراسان جنوبی ارسال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی ظهر امروز با خبرنگاران اظهار کرد: کاهش آلام و رنج های بشری یکی از اهداف مهم و حائز اهمیت جمعیت هلال احمر به شمار می رود.

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکید کرد: طرح نذر آب4 با هدف کمک به بهبود سطح زندگی خانواده های متاثر از خشکسالی و ارتقای کیفیت زندگی آنها در مناطق روستایی در شهرستان نهبندان خراسان جنوبی اجرا می شود.

  وی گفت: خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان زنجان برای این طرح 5 میلیارد و 694 میلیون ریال کمک کرده اند.

موسوی خاطرنشان کرد: از محل کمک های مردم نوعدوست به جمعیت هلال احمر استان زنجان دو دستگاه تصفیه آب آشامیدنی 5 هزار لیتری همراه با تجهیزات مورد نیاز خریداری و ارسال شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، تهیه 17 هزار عدد آب معدنی بزرگ، هشت عدد تانکر آب آشامیدنی یک هزار لیتری، 4هزار پک بهداشتی و 200 ثوب لباس را از دیگر اقلام خریداری شده از محل کمک های خیرین استان زنجان برای ساکنان در مناطق روستایی شهرستان نهبندان در استان خراسان جنوبی برشمرد و افزود: این اقلام نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک های مردم زنجان، توسط هلال احمر به خراسان جنوبی ارسال شد

کمک های مردم زنجان، توسط هلال احمر به خراسان جنوبی ارسال شد