مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 12:002021-09-12سياسي

شهردار منتخب مرودشت از صحن شورای شهر آباده سر درآورد


حمید شهبازی که به انتخاب شورای شهر مرودشت به عنوان شهردار این شهر معرفی شده بود، پس از آنکه با بهانه حادثه رانندگی و در کما رفتن همسرش از این سمت استعفا داد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مرودشت، شهر مرودشت دومین کلانشهر استان فارس در حوزه مدیریت شهری همواره با کاستی های فراوانی روبرو بوده است.

نمونه بسیار نزدیک آن، بازداشت شهردار و اعضای شورای پنجم این شهر در چند ماه ابتدایی خود، به اتهام جرائم مالی از جمله ارتشا بود.

در این شرایط با آغاز به کار شورای ششم که از ابتدا با محوریت شفافیت و پاک دستی در انتخابات موفق به کسب اعتماد مردم شده اند، انتظار می رفت پس از یک دوره فترت و رکود که بی شک مردم و شهروندان مرودشت متضررین اصلی آن بودند، حوزه مدیریت شهری با تحول روبرو شود و با نوسازی خود به بازسازی امید مردم بپردازد.

شورای ششم مرودشت در گام نخست با ضرب الاجل 5 روزه فرمانداری دست به کار انتخاب شهردار شد و 14 نفر در این پروسه زمانی اندک، به صحن شورای شهر دعوت شده و اهداف و برنامه ها و دیدگاه هایشان را در مورد ساختار شهری، دگرگونی سیما و منظر شهری به ویژه عمران و شهرسازی ارائه کردند.

پس از آن بود که با گنجاندن سابقه داشتن پست شهرداری به سایر مولفه های از پیش اعلام شده، تقریبا تمامی داوطلبین این پست کنار رفته و تنها سید مهدی مکی سرپرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار منتخب مرودشت از صحن شورای شهر آباده سر درآورد

شهردار منتخب مرودشت از صحن شورای شهر آباده سر درآورد