مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 12:402021-09-12بين الملل

بازگشایی مدارس اندونزی در سایه کرونا


پس از کاهش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در اندونزی، مقامات این کشور تصمیم گرفتند مدارس را در برخی از نقاط این کشور بازگشایی کنند - چندی است که موج جدیدی از نگرانی ها در سراسر جهان از جمله در آسیا و اقیانوسیه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در شرایط همه گیری کرونا به راه افتاده است؛ دولت های این منطقه به ویژه اندونزی برای رفع این نگرانی ها، هر یک تدابیر خاصی را برای بازگشایی مدارس در کشورشان در پیش گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، کشورهای منطقه آسیا-اقیانوسیه همه تلاش خود را بکار گرفته اند تا بتوانند بر وضعیت همه گیری کرونا در مراکز آموزشی کنترل داشته باشند تا هم دغدغه های خانواده ها و دانش آموزان را برطرف کنند و هم امر مهم آموزش که اصل زیربنایی برای توسعه پایدار اجتماعی و اقتصادی هر کشوری است، مغفول نماند.

از دیگر سو، به باور کارشناسان حوزه آموزش، حضور نیافتن دانش آموزان در محیط مدرسه و طولانی شدن آموزش ها در بستر مجازی، تهدیدات جدی و جبران ناپذیری را متوجه سلامت جسم و روان نه تنها دانش آموزان بلکه معلمان می کند.

همچنین شیوع ویروس کرونا حتی روی سلامت جسمی و روحی دانش آموزان تاثیر منفی همانند افسردگی، پرخاشگری و بی نظمی در زندگی روزانه گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مدارس اندونزی در سایه کرونا

بازگشایی مدارس اندونزی در سایه کرونا