مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 15:102021-09-12سياسي

یادداشت «معزی» در آخرین روز مسئولیت در دولت


علیرضا معزی در آخرین روز کاری به عنوان معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دولت در یادداشتی آنچه در این هشت سال گذشت، روایت کرد.

- علیرضا معزی در آخرین روز کاری به عنوان معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دولت در یادداشتی آنچه در این هشت سال گذشت، روایت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دولت دوازدهم در یادداشتی نوشت: بالاخره امروز به طور رسمی، مسؤولیتم در دفتر رییس جمهور پایان یافت.

گرچه در این هشت سالی که گذشت نقطه ی آغاز و پایان مسؤولیتم در معاونت دفتر رییس جمهور بود اما دوره ی طولانی تر خدمتم، در دبیرخانه ی شورای اطلاع رسانی دولت سپری شد؛ جایی که تلاش شد از مجموعه ای دور از فضای عمومی به پایگاه ارتباط قوه ی مجریه با افکار عمومی بدل شود، دبیرخانه ای برای همگرایی و هم افزایی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی.

در 1398 و در پایان فعالیتم، دبیرخانه ی شورای اطلاع رسانی دولت نه یک سازوکار بروکراتیک منزوی و که به روابط عمومی ای پویا برای تبیین فعالیت های دولت تبدیل شد؛ روابط عمومی ای که نه از کنش رسانه ای پرهیز داشت و نه در دفاع از دستاوردهای دولت دارای لکنت بود.

آغاز مسؤولیتم در معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور نیز همزمان با پاییز و زمستان تلخ و حیرت آور 98 بود؛ روزگاری سخت برای گفتن و شنیدن، ایامی که افکار عمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت «معزی» در آخرین روز مسئولیت در دولت

یادداشت «معزی» در آخرین روز مسئولیت در دولت