مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 02:452021-09-12سياسي

قُول مساعد قالیباف برای رفع مشکلات اهالی سینما


رییس مجلس شورای اسلامی برای بررسی و رفع کوتاه مدت مشکلات عرصه سینما بویژه در خصوص بیمه و مالیات و تشکیل کارگروه گفتگوی فنی و علمی به منظور ریل گذاری در این عرصه قُول مساعد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، محمدباقر قالیباف در دیدار جمعی از فعالان سینما و اعضای هیأت مدیره خانه سینما در ساختمان مشروطه مجلس با تبریک روز ملی سینما ابراز امیدواری کرد پیشنهاد های فعالان عرصه سینما حداکثر تا 21 مهر برای تحقق وعده اش در این سه موضوع دریافت شود تا نمایندگان ملت بتوانند این مسائل را از طریق تبدیل پیشنهاد ها به طرح و لایحه و قانون گذاری در این خصوص پیگیری کنند.

وی گفت: این موضوع ها باید به پایه محکمی در عرصه سیاستگذاری در صنعت سینما تبدیل شود.

تأکید قالیباف بر اصلاح ریل گذاری در عرصه فرهنگ و هنر رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه بر ریل گذاری صحیح در عرصه فرهنگ و هنر بویژه صنعت سینما با مشارکت هنرمندان تأکید کرد.

محمدباقر قالیباف گفت: نقشی که فرهنگ و هنر در استقلال، شادابی، تربیت و حتی پیشرفت و توسعه جوامع دارد بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی افزود: با استناد به تجربه فعالیت های چهل ساله ام می گویم که اهالی عرصه فرهنگ و هنر و مدیران و مسئولان عرصه حکمرانی خیلی بیش از این باید به یکدیگر نزدیک باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قُول مساعد قالیباف برای رفع مشکلات اهالی سینما

قُول مساعد قالیباف برای رفع مشکلات اهالی سینما