مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 04:252021-09-13سياسي

واکسینه شدن بخش اعظمی از سربازان سپاه قدس گیلان


فرمانده سپاه قدس گیلان تزریق واکسن کرونا به سربازان را بر اساس اولویت دانست و گفت: با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا واکسینه شدن سربازان در کشور آغاز شده و تاکنون پخش قابل توجه ای از سربازان سپاه قدس گیلان واکسینه شده اند.

- ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان تزریق واکسن کرونا به سربازان را بر اساس اولویت دانست و گفت: با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا واکسینه شدن سربازان در کشور آغاز شده و تاکنون پخش قابل توجه ای از سربازان سپاه قدس گیلان واکسینه شده اند.

سردار محمد عبدالله پور در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به روند اجرای طرح شهید سلیمانی در گیلان گفت: طرح شهید سلیمانی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان و سپاه قدس گیلان در این استان در حال انجام بوده و روند واکسیناسیون به بهترین نحو در این استان در حال اجرا است.

وی با تاکید بر آمادگی سپاه قدس در واکسینه کردن صد درصدی مردم، اظهار کرد: سپاه این آمادگی را دارد تا در صورت تزریق واکسن به گیلان با همکاری گروه های جهادی و بسیج تمامی مردم را در سریع ترین زمان ممکن واکسینه کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه روند واکسینه شدن سربازان در سپاه قدس در حال انجام است، تصریح کرد: با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا واکسینه شدن سربازان در کشور آغاز شده و تاکنون پخش قابل توجه ای از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسینه شدن بخش اعظمی از سربازان سپاه قدس گیلان

واکسینه شدن بخش اعظمی از سربازان سپاه قدس گیلان