مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 04:252021-09-13پزشكي

کارکنان آبفای شیراز واکسینه شدند


  بیش از هزار دوز واکسن کووید 19  به کارکنان آبفای شیراز تزریق شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر بخش سلامت و بهداشت که اولویت مدیرعامل و نیز حوزه HSE و بحران بوده است، سلامت و بهداشت همکاران را رسالت اصلی خود قرار دادیم.

محمد علی شرفی بیان کرد: از اواخر فروردین ماه سال جاری با مکاتبات و حمایت های مدیر عامل آبفای شیراز و نیز پیگیری حوزه بحران و HSE از طریق معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی در مرحله اول شروع واکسینه 200 دوز واکسن به کارکنان شرکت آب و فاضلاب شیراز تخصیص یافت.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل آبفای شیراز تاکید کرد: اولویت بندی تزریق واکسن در بین همکاران شرکت آبفا شیراز بر اساس گروه های پر خطر و پر ریسک بوده است.

او بر لزوم تسریع در روند واکسیناسیون عمومی اشاره کرد و گفت: تزریق واکسن در سه مرحله بر اساس اولویت های داخلی بر اساس ستاد کرونا آبفا شیراز و توصیه های دانشگاه علوم پزشکی و نیز گروه های سنی با افراد پر ریسک و پر خطر صورت گرفت .

شرفی گفت: همکاران در بخش های فاضلاب، تصفیه خانه ها، آزمایشگاه ها و افرادی که با ارباب رجوع سر و کار دارند در بخش های مشترکین و کارگرهای حوزه آب و کنتورخوان و افرادی که در قسمت نصب و بازرسی مشغولند در اولویت تزریق قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکنان آبفای شیراز واکسینه شدند

کارکنان آبفای شیراز واکسینه شدند