مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 05:102021-09-13ورزشي

استعدادیابی شهر دوچرخه ها با حضور مربی فدراسیون


هیات دوچرخه سواری استان یزد اقدام به برگزاری دوره استعدادیابی داوری و مربیگری در این رشته با حضور مربی و مسئول کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون دوچرخه سواری می کند.

- ایسنا/یزد هیات دوچرخه سواری استان یزد اقدام به برگزاری دوره استعدادیابی داوری و مربیگری در این رشته با حضور مربی و مسئول کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون دوچرخه سواری می کند.

الهه جورابی نائب رییس هیات دوچرخه سواری استان یزد در این خصوص در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این هیات ورزشی استان پس از حدود چهار سال مجدداً اقدام به برگزاری دوره استعدادیابی داوری و مربیگری برای علاقمندان این ورزش می کند.

وی افزود: این دوره از فردا سه شنبه 23 شهریورماه در اداره کل ورزش و جوانان استان به مدت دو هفته و به صورت تئوری و عملی با تدریس :مازیار فرزاد مربی فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان برگزار خواهد شد.

جورابی با اشاره به نگاه هیات دوچرخه سواری استان به بخش حرفه ای و قهرمانی نیز گفت: راه یابی دوچرخه سواران یزدی به مسابقات جهانی جزو برنامه های هیات در این بخش است و در این راستا بکارگیری مربیان جدید و کارآزموده در هیات را مورد اهتمام قرار داده ایم.

وی در ادامه با بیان این که ورزش عرصه رفاقت، صداقت و عدالت است که انسان را به رشد و تعالی سوق می دهد، گفت: معتقدیم ورزش موجب افزایش سطح سلامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعدادیابی شهر دوچرخه ها با حضور مربی فدراسیون

استعدادیابی شهر دوچرخه ها با حضور مربی فدراسیون