مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 05:152021-09-13اجتماعي

بازگشایی حضوری 40 درصد مدارس اصفهان تکذیب می شود


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: بازگشایی حضوری 40 درصد از مدارس استان اصفهان در حال حاضر صحت ندارد و صیانت از سلامت دانش آموز برای ما اولویت است.

- لیلا سادات ابطحی در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص برگزاری جشن شکوفه ها برای دانش آموزان پایه اول ابتدایی اظهار داشت: جشن شکوفه ها هر سال با آغاز سال تحصیلی جدید برگزار می شود، هدف نیز این است که فضا به طوری مدیریت شود که دانش آموزان و معلمان با علاقه مندی وارد فضای تحصیل شوند.

وی افزود: امسال نیز همانند سال های گذشته به صورت نمادین این بازگشایی انجام خواهد شد و سعی می کنیم در روز اول مهر با حضور معلمان و اجرایی مدرسه این بازگشایی انجام شود و این جشن را به عنوان یک فعالیت نمادین به سمع و نظر اولیا برسانیم، امیدواریم این بازگشایی در یک فضای شاداب برگزار شود تا سلام به مهر سلامی با شکوه باشد.

عکس و فیلم جشن شکوفه ها برای نوآموزان ارسال می شود معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به انتشار تصاویر جشن شکوفه ها در فضای مجازی برای استفاده دانش آموزان ادامه داد: ویدئوها و عکس های مراسم شکوفه ها در شبکه شاد پخش خواهد شد و دانش آموزان به صورت نمادین و مجازی در این جلسه حضور خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی حضوری 40 درصد مدارس اصفهان تکذیب می شود

بازگشایی حضوری 40 درصد مدارس اصفهان تکذیب می شود