مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 05:452021-09-13حوادث

ابعاد جدید از قتل های پسر 15ساله


زمانی که پدرم به خواب عمیق رفت او را با متکا خفه کردم و از خودم در همان حال فیلم سلفی گرفتم اما وقتی برای برداشتن دیگر لوازم به آشپزخانه رفتم ناگهان مادربزرگ را پشت سرم دیدم که از اتاق خواب بیرون آمده بود - زمانی که نقشه قتل او را می کشیدم از طریق جست و جو در فضای مجازی به عناوین قرص های خواب آور دست پیدا کردم و بعد از منطقه گلشهر مشهد هر قرص را به مبلغ 5 هزار تومان خریدم و به خانه بازگشتم.

روز حادثه قرص ها را درون قوطی حاوی دوغ حل کردم که مادربزرگ و پدرم از آن نوشیدند.

زمانی که پدرم به خواب عمیق رفت او را با متکا خفه کردم و از خودم در همان حال فیلم سلفی گرفتم اما وقتی برای برداشتن دیگر لوازم به آشپزخانه رفتم ناگهان مادربزرگ را پشت سرم دیدم که از اتاق خواب بیرون آمده بود! دیگر نفهمیدم چه می کنم، یک لحظه پریدم و گلوی او را نیز فشار دادم تا خفه شد.

بعد هم با سرقت پول های پدرم، منزل را به آتش کشیدم و سوار بر خودروی پراید پدرم به طرف جاده کلات رفتم اما در بین راه خودرو دچار نقص فنی شد و حدود ساعت 2 بامداد بود که همان جا نشستم و مقداری شیره مصرف کردم که از کیف دستی پدرم به همراه پول ها برداشته بودم.

سپس به طرف یک گاوداری یا مرغداری در همان نزدیکی رفتم و از کارگر آن جا کمک خواستم تا نگاهی به خودرو بیندازد ولی هر دو چرخ پراید پنچر بود و او هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابعاد جدید از قتل های پسر 15ساله

ابعاد جدید از قتل های پسر 15ساله