مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 06:302021-09-13اقتصادي

این ورزش انعطاف بدن و قدرت شما را بالا می برد


رییس کمیته کراس فیت هیات ورزش همگانی استان کرمانشاه گفت: این ورزش میزان آمادگی جسمانی و انعطاف بدن، تقویت قلب و عرق و قدرت ورزشکاران را بالا می برد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس کمیته کراس فیت هیات ورزش همگانی استان کرمانشاه گفت: این ورزش میزان آمادگی جسمانی و انعطاف بدن، تقویت قلب و عرق و قدرت ورزشکاران را بالا می برد.

سعید جهانگیری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه تعداد طرفداران کراس فیت در دنیا به سرعت روبه افزایش است، اظهارکرد: کراس فیت رشته ای نوپا است که از حدود 20 سال پیش در آمریکا وارد عرصه ورزش شد و پنج سالی هم می شود که در ایران راه اندازی شده است.

وی کراس فیت را ترکیبی از حرکات سه رشته المپیکی دوومیدانی، وزنه برداری و ژیمناستیک خواند و افزود: حرکات ژیمناستیک آن سطح آمادگی جسمانی و انعطاف بدن، حرکات وزنه برداری آن قدرت و حرکات دوومیدانی این رشته تقویت قلب و عروق ورزشکاران را به دنبال دارد.

رییس کمیته کراس فیت استان ادامه داد: کراس فیت متشکل از حرکاتی بسیار فشرده و انفجاری برای تمام بدن است که اجرای هرکدام از آنها زیاد طول نمی کشد.

وی افزود: کراس فیت ورزشی کاربردی برای زندگی مردم است که با بالا بردن میزان سطح آمادگی جسمانی افراد در کارهای رومزه زندگی، به آنها کمک زیادی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این ورزش انعطاف بدن و قدرت شما را بالا می برد

این ورزش انعطاف بدن و قدرت شما را بالا می برد