مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-13پزشكي

آغاز واکسیناسیون 25 ساله ها در شهرهای بزرگ آذربایجان شرقی


مدیر گروه پیشگیری از بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز از آغاز واکسیناسیون متولدین 1375 و به پایین (25 سال و به بالا) در شهرهای بالای 20 هزار جمعیت آذربایجان شرقی خبر داد.

- مدیر گروه پیشگیری از بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز خبر داد آغاز واکسیناسیون 25 ساله ها در شهرهای بزرگ آذربایجان شرقی ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر گروه پیشگیری از بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز از آغاز واکسیناسیون متولدین 1375 و به پایین (25 سال و به بالا) در شهرهای بالای 20 هزار جمعیت آذربایجان شرقی خبر داد.

دکتر سیمین خیاط زاده در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که در شهرهای زیر 20 هزار جمعیت و روستاهای استان تمامی افراد بالای 18 سال واکسن دریافت می کنند، اظهار کرد: تا شب گذشته بیش از 48.

5 درصد جمعیت بالای 18 سال استان واکسینه شده اند.

وی افزود: طی سه روز اخیر تزریق روزانه واکسن کرونا در استان به 100 هزار دز رسیده و حتی این میزان تزریق در روز شنبه، فقط در دانشگاه علوم پزشکی تبریز و شیراز در سطح کشور به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به سرعت بالای واکسیناسیون کرونایی در استان، گفت: در حال آماده سازی مراکز واکسیناسیون شبانه روزی در سطح شهرهای استان هستیم که به محض تکمیل و آماده سازی، شرایط این مراکز اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون 25 ساله ها در شهرهای بزرگ آذربایجان شرقی

آغاز واکسیناسیون 25 ساله ها در شهرهای بزرگ آذربایجان شرقی