مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 07:402021-09-13فرهنگي

حکم رفع تخریب تالار شهر بندرعباس ابلاغ شد/آغاز ساخت پردیس سینمایی میناب از پاییز


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان گفت: با همکاری دستگاه قضایی به ویژه دادستان بندرعباس، تفسیر درستی از قانون صورت گرفت و توانستیم حکم رفع تخریب تالار شهر بندرعباس را دریافت کنیم.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان گفت: با همکاری دستگاه قضایی به ویژه دادستان بندرعباس، تفسیر درستی از قانون صورت گرفت و توانستیم حکم رفع تخریب تالار شهر بندرعباس را دریافت کنیم.

رضا کمالی زرکانی در گفت و گو با ایسنا، افزود: در روز ملی سینما نیز با توجه به محدودیت های کرونایی مجبور شدیم به جای برگزاری مراسم و آیینی با تماس تلفنی جویای احوال تنی چ از سینماگران هرمزگان به نمایندگی از جامعه سینمای استان باشم.

وی با بیان اینکه در سالی که گذشت نیز توانستیم علی رغم شیوع کرونا برنامه های مناسبی را در حوزه سینما برگزار کنیم، خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره فیلم نامه نویسی، برگزاری جشنواره اردیبهشت و همچنین تقدیر از سینماگران مهمترین برنامه های اجرایی در حوزه سینما بود که سبب شد موتور محرکه ای برای علاقه مندان به این عرصه باشد.

کمالی زرکانی با اشاره به اینکه در سال گذشته سالن حاجی آباد را به سینما تبدیل کردیم، اضافه کرد: تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا در سال جاری نیز سالن شهر بستک را هم به سینما تبدیل کنیم تا به ظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم رفع تخریب تالار شهر بندرعباس ابلاغ شد/آغاز ساخت پردیس سینمایی میناب از پاییز

حکم رفع تخریب تالار شهر بندرعباس ابلاغ شد/آغاز ساخت پردیس سینمایی میناب از پاییز