مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 08:052021-09-13ورزشي

وکیل سپیدرود: تخلف فولاد و استقلال در پرونده بلبلی آشکار است


معاون حقوقی باشگاه سپیدرود رشت توضیحاتی را در خصوص پرونده محمد بلبلی و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی فولاد خوزستان ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه سپیدرود، بهروز عزیزی فرد وکیل این باشگاه در خصوص بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی اظهار داشت: باید به هواداران پرشمار و متعصب سپیدرود رشت اطلاع دهم که علی رغم تمامی جوسازی ها توسط تیم مدیریتی فولاد خوزستان مبنی بر باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی، هنوز هیچ اقدامی از سوی کمیته انضباطی صورت نگرفته و پنجره آنها همچنان بسته است.

وی تصریح کرد: با توجه به تخلف محرز و آشکار باشگاه فولاد خوزستان و همچنین استقلال تهران در خصوص پرونده نقل و انتقالاتی محمد بلبلی با دفاعیات مناسب و بدون توجه به جوسازی های ناجوانمردانه که هم اکنون نیز ادامه دارد.

پنجره نقل و انتقالاتی فولاد خوزستان به علت عدم رعایت اصول حرفه ای فوتبال در باب عقد قرارداد با بازیکن تحت قرارداد، بسته است.

این مهم مصداق بارز تخلف از ماده 18 مقررات نقل و انتقال و تعیین وضعیت بازیکنان مصوب 1396 است.

وکیل سپیدرود گفت: همانگونه که هواداران عزیز بهتر از همه اطلاع دارند قراردادهای فوتبالی در سیستم یکپارچه در هیات فوتبال استان و سازمان لیگ ثبت می شود و در سیستم TMS به سادگی شرایط استعلام هر بازیکنی وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکیل سپیدرود: تخلف فولاد و استقلال در پرونده بلبلی آشکار است

وکیل سپیدرود: تخلف فولاد و استقلال در پرونده بلبلی آشکار است