مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 09:052021-09-13اقتصادي

مهلت 3 هفته ای برای ترخیص کالاهای دپو شده در گمرک تهران


انتظار ما این است که سازمان های متولی، در برابر فرآیند قانونی مقابله نکنند و کار خودشان را طبق قانون انجام دهند، همچنین نباید این طور باشد که برای اجرای قانون متوسل به دستور قضایی شوند - موانع و مشکلات ترخیص کالاهای دپو شده با حضور عباس پسندیده معاونان قضایی دادستانی استان تهران در گمرک مورد بررسی و مهلت سه هفته ای برای ترخیص کالاها صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از مرکز رسانه قوه قضاییه، در جریان بازدید عباس پسندیده از گمرک تهران، موانع و مشکلات ترخیص کالاهای دپو شده مورد بررسی قرار گرفت و مصوبه ای جهت تعیین تکلیف صادر شد.

پسندیده در ابتدای جلسه به بررسی موانع کالاهای رسوب شده در گمرک تهران پرداخت و گفت: امروز یکی از مشکلات اصلی کشور، مشکلات اقتصادی است و در حوزه اقتصاد، قوانین مزاحم و رویه های اجرایی متفاوت، باعث گرفتاری هایی شده تا جایی که سازمان های متولی همکاری های لازم را با یکدیگر نداشته باشند و ممکن است اختلاف برداشت از قانون داشته باشند.

معاون قضایی دادستان تهران افزود: یکی از بهترین مصادیق، نمونه های حمایت قضایی در نظام اقتصادی همین سلسله جلساتی است که قوه قضاییه با هدف رفع موانع و مشکلات به عنوان مدعی العموم، برای نظارت بر حسن اجرای قانون انجام می دهد که این نیز در فرآیندی تعریف شده است، زمانی که دستگاه قضایی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت 3 هفته ای برای ترخیص کالاهای دپو شده در گمرک تهران

مهلت 3 هفته ای برای ترخیص کالاهای دپو شده در گمرک تهران