مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 09:102021-09-13پزشكي

بستری شدن 309 بیمار جدید در فارس/مرگ از کرونا همچنان 2 رقمی است


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با یادآوری اینکه روند آماری بیماری کرونا کاهشی شده است، از بستری شدن 309 بیمار جدید مثبت یا دارای علائم مشکوک به کرونا در بیمارستانهای فارس خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با یادآوری اینکه روند آماری بیماری کرونا کاهشی شده است، از بستری شدن 309 بیمار جدید مثبت یا دارای علائم مشکوک به کرونا در بیمارستانهای فارس خبر داد.

سید روح الله حسینی دوشنبه 22 شهریور در اعلام آخرین آمارهای مربوط به شیوع کروناویروس در استان فارس، به خبرنگاران گفت: هم اکنون 3012 بیمار مثبت و مشکوک دارای علامت در بیمارستان های استان فارس بستری هستند که از این تعداد، 312 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

او با اشاره به اقدامات تیم های مدافع سلامت استان برای تسریع در روند شناسایی بیماران افزود: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، در مجموع بیش از یک میلیون و 464 هزار و 396 مورد تست تشخیصی شامل تست مولکولی یا PCR و تست سریع در فارس انجام و به شناسایی 427 هزار و 536 بیمار مثبت منتهی شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن ابراز تاسف از جان باختن 16 هم استانی دیگر در اثر ابتلا به این بیماری طی روز گذشته، مجموع جانباختگان ناشی از کووید 19


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری شدن 309 بیمار جدید در فارس/مرگ از کرونا همچنان 2 رقمی است

بستری شدن 309 بیمار جدید در فارس/مرگ از کرونا همچنان 2 رقمی است