مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 09:152021-09-13اقتصادي

اجرای طرح نظارتی بر لوازم التحریر ویژه آغاز سال تحصیلی در مشهد


کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از اجرای طرح  یک ماهه نظارتی لوازم التحریر و نوشت افزار ویژه آغاز سال تحصیلی جدید در مشهد خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از اجرای طرح  یک ماهه نظارتی لوازم التحریر و نوشت افزار ویژه آغاز سال تحصیلی جدید در مشهد خبر داد.

بخشعلی بیاتی قله زو اظهارکرد: در آستانه ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، تقاضا برای خرید لوازم التحریر و دیگر لوازم مربوطه افزایش می یابد و در همین راستا طرح نظارتی ویژه لوازم التحریر و نوشت افزار از 15 شهریورآغاز شده و تا 15 مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این طرح باهدف جلوگیری از کمبود عرضه و یا افزایش غیر منطقی قیمت کالای مورد نظر با هماهنگی دیگر دستگاه های ذیربط آغاز شده است.

کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی عنوان کرد: نظارت بر تامین و توزیع لوازم التحریر باکیفیت، ممانعت از فروش لوازم التحریرخارجی و بدون استاندارد از جمله اقدامات در اجرای طرح نظارتی مذکور است.

بیاتی قله زو گفت: برگزاری گشت های مشترک بازرسی با همراهی بازرسان اتحادیه ذیربط و اتاق اصناف مشهد و برخورد با تخلفات احتمالی از دیگر اقدامات برنامه ریزی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نظارتی بر لوازم التحریر ویژه آغاز سال تحصیلی در مشهد

اجرای طرح نظارتی بر لوازم التحریر ویژه آغاز سال تحصیلی در مشهد