مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 10:502021-09-13سياسي

معرفی بهترین آموزش پایتون


پایتون امروزه به یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در سراسر جهان تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام دانشجویار، این زبان برنامه نویسی فوق العاده در بسیاری از علوم همانند داده کاوی، طراحی سمت وب صفحات وب، هوش مصنوعی، هک و حتی نرم افزارهای مولتی پلتفرم کاربرد دارد.

این زبان برنامه نویسی با کاربردهای بسیار و یادگیری بسیار آسان اصول و قواعد خود توانسته نظر طیف وسیعی از توسعه دهندگان را جلب کند.

یادگیری پایتون همانند دیگر زبان های برنامه نویسی امکان یادگیری توسط کتاب، مقاله، صفحات وب و فیلم های آموزشی را دارا است.

اهمیت یادگیری این زبان برنامه نویسی به قدری بالا بوده که قصد داریم در مقاله معرفی بهترین آموزش پایتون به بررسی چند راه مطمئن جهت یادگیری آن بپردازیم.

معرفی بهترین آموزش پایتون به زبان فارسی دوره اینترنتی مکتب خونه مکتب خونه یکی از سایت های معتبر آموزش بوده که اقدام به تولید دوره های آموزش زبان های برنامه نویسی نیز می کند.

دوره پایتون این سایت معتبر برای تمام اقشار جامعه مناسب بوده و مقدمات شروع یادگیری یک زبان برنامه نویسی را برای شما فراهم می کند.

پس از این دوره با مفاهیم پایه برنامه نویسی پایتون، ساختارهای داده در پایتون، کار با کتابخانه های پایتون و طراحی برنامه های کاربردی آشنا خواهید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی بهترین آموزش پایتون

معرفی بهترین آموزش پایتون