مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 11:102021-09-13سياسي

طرح «شار» را در گردشگری دنبال کردیم


طرح «شار» به معنای شناسایی، ارزیابی و رتبه بندی جاذبه ها، محصولات و مقاصد گردشگری طی دو سال اخیر یکی از مهم ترین بسترهای حرکت و سیاست گذاری در حوزه گردشگری بوده است.

- تیموری گفت: طرح شار به معنای شناسایی، ارزیابی و رتبه بندی جاذبه ها، محصولات و مقاصد گردشگری طی دو سال اخیر یکی از مهم ترین بسترهای حرکت و سیاست گذاری در حوزه گردشگری بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ولی تیموری در نشست هم اندیشی گردشگری خوراک که امروز با حضور جمعی از فعالان علمی و حرفه ای این حوزه در محل سالن خلیج فارس معاونت گردشگری برگزار شد؛ گفت: موضوع گردشگری خوراک از چندین جنبه برای توسعه صنعت گردشگری کشور دارای اهمیت است که یکی از مهم ترین آنها برداشتن گامی دیگر به سوی تحقق هدف و سیاست کلی این حوزه یعنی تنوع بخشی محصولات و توزیع سفر به شمار می آید تا طبق این موضوع، گردشگری خوراک خود به عنوان جاذبه ای جدید سبب هدایت گردشگران به سوی مقاصد متنوع و کمتر شناخته شده شود.

تیموری افزود: طرح شار به معنای شناسایی، ارزیابی و رتبه بندی جاذبه ها، محصولات و مقاصد گردشگری طی دو سال اخیر یکی از مهم ترین بسترهای حرکت و سیاست گذاری در حوزه گردشگری بوده که از سوی معاونت گردشگری دنبال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «شار» را در گردشگری دنبال کردیم

طرح «شار» را در گردشگری دنبال کردیم