مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 11:552021-09-13بين الملل

نخستین کتاب با موضوع اربعین در منطقه آمریکای لاتین منتشر می شود


کتاب «اربعین بهشت روی زمین» نخستین کتاب با موضوع اربعین و به زبان اسپانیایی است که همزمان با روز اربعین حسینی از سوی انتشارات بین المللی فانوس دریایی رونمایی می شود.

- ، کتاب اربعین بهشت روی زمین نخستین کتاب با موضوع اربعین و به زبان اسپانیایی است که همزمان با روز اربعین حسینی از سوی انتشارات بین المللی فانوس دریایی در بوگوتا پایتخت کشور کلمبیا رونمایی می شود.

خانم انخلیکا ماریا روخاس مدیر انتشارات فانوس دریایی در کلمبیا با اعلام این خبر گفت: همزمان با سالروز اربعین حسینی و برای اولین بار کتاب آلبوم عکس اربعین به همراه دلنوشته هایی به زبان اسپانیایی با هدف معرفی این راهپیمایی بزرگ در کشورکلمبیا منتشر و در یک مراسم رسمی رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به جزییات دیگری از این کتاب افزود: در این اثر که به زبان اسپانیایی تنظیم شده است عکس هایی از 21 عکاس ایرانی و پاکستانی با هدف معرفی اربعین استفاده شده است که این اثر را به یک اثر فاخرو ماندگار تبدیل کرده است.

ماریا روخاس ادامه داد: این اثر به گونه ای است که از شروع راهپیمایی اربعین حسینی یعنی نجف اشرف تاکربلا را به صورت گام به گام برای تازه مسلمانان و غیر مسلمانان معرفی می کند به گونه ای که بعد از مطالعه این کتاب خواننده تصور نسبتا خوبی نسبت به این تجمع بزرگ انسانی پیدا می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کتاب با موضوع اربعین در منطقه آمریکای لاتین منتشر می شود

نخستین کتاب با موضوع اربعین در منطقه آمریکای لاتین منتشر می شود