مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 12:002021-09-13سياسي

امید به زدودن غبار چهره گردخون با همت بسیج و پیگیری رسانه ها


در راستای پیگیری مطالبات ساکنین روستای گردخون و به درخواست بسیج رسانه فارس، جمعی از مسئولان شهرستان شیراز و خبرنگاران و عکاسان خبری از این روستای حومه شیراز، - امید به زدودن غبار چهره "گردخون" با همت بسیج و پیگیری رسانه ها ایسنا/فارس در راستای پیگیری مطالبات ساکنین روستای گردخون و به درخواست بسیج رسانه فارس، جمعی از مسئولان شهرستان شیراز و خبرنگاران و عکاسان خبری از این روستای حومه شیراز، بازدید کرده و در جریان مسائل و مشکلات اهالی قرار گرفتند.

صبح دوشنبه 22 شهریور به دعوت بسیج رسانه استان و با حضور مسئول قرارگاه شهید اسکندری سپاه فجر، مدیرکل راه و شهرسازی فارس، فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان، بازدیدی از روستای گردخون شیراز انجام و مقرر شد ضمن انعکاس مطالبات مردم روستا به مسئولان از سوی رسانه ها، عملکرد دستگاه های مسئول رصد و پایش و اطلاع رسانی شود.

مسئول قرارگاه استانی محرومیت زدایی شهید اسکندری سپاه فجر فارس در حاشیه بازدید از این روستا به خبرنگاران گفت: مردم روستای گردخون مطالبات و خواسته های بحقی دارند که پیگیری آنها در تعامل با دستگاه هایی اجرایی در دستور کار این ستاد است.

سرهنگ هاشم جمالی افزود: اگرچه مدیریت محلی، شورا و دهیاری روستای گردخون در مقاطعی دچار مشکلاتی بودند اما امروز این مشکلات مرتفع شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید به زدودن غبار چهره گردخون با همت بسیج و پیگیری رسانه ها

امید به زدودن غبار چهره گردخون با همت بسیج و پیگیری رسانه ها