مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 03:052021-09-13پزشكي

آغاز واکسیناسیون خانواده های کادر بهداشت و درمان زنجان


واکسیناسیون خانواده های پرسنل بهداشت و درمان (پدر، مادر، همسر و فرزندان 18 سال به بالا) در همه پایگاه های واکسیناسیون استان زنجان آغاز شد.

- ایسنا/زنجان واکسیناسیون خانواده های پرسنل بهداشت و درمان (پدر، مادر، همسر و فرزندان 18 سال به بالا) در همه پایگاه های واکسیناسیون استان زنجان آغاز شد.

کارکنان حوزه های مختلف بهداشت و درمان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا با مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر همواره با جان و دل از سلامت مردم دفاع می کنند که متاسفانه در این راه مقدس تعدادی از این عزیزان به فیض عظیم شهادت نائل شدند.

خانواده های پرسنل بهداشت و درمان نیز علاوه بر اینکه در معرض خطر بیماری کووید - 19 قرار دارند، نقش مهمی در حمایت و پشتیبانی از مدافعان سلامت و در نتیجه در مبارزه با کرونا ایفا می کنند.

در راستای ارج نهادن به فداکاری ها و پیشگیری از ابتلای خانواده کادر بهداشت و درمان به ویروس کرونا، واکسیناسیون خانواده های پرسنل بهداشت و درمان از امروز (23 شهریورماه) در همه مراکز واکسیناسیون کووید - 19 استان زنجان آغاز شد.

شرایط لازم برای واکسیناسیون گروه هدف مذکور شامل حضور فرد شاغل در حوزه بهداشت و درمان به همراه اعضای خانواده در پایگاه واکسیناسیون، ارائه مدرک مبنی بر اشتغال در حوزه بهداشت و درمان (حکم کارگزینی، کارت نظام پزشکی / پرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون خانواده های کادر بهداشت و درمان زنجان

آغاز واکسیناسیون خانواده های کادر بهداشت و درمان زنجان