مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 03:552021-09-14سياسي

مسابقه «فتح پرچم» دانشگاه تربیت مدرس با حمایت ایرانسل برگزار شد


اولین دوره از رقابت های امنیت سایبری، موسوم به «فتح پرچم» در دانشگاه تربیت مدرس، با حمایت ایرانسل و با شرکت بیش از 1300 کاربر از سراسر جهان، برگزار شد.

- اولین دوره از رقابت های امنیت سایبری، موسوم به فتح پرچم در دانشگاه تربیت مدرس، با حمایت ایرانسل و با شرکت بیش از 1300 کاربر از سراسر جهان، برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت ایرانسل، اولین دوره از رقابت های فتح پرچم دانشگاه تربیت مدرس (TMUCTF 2021)، با حمایت ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با هدف حمایت از شکوفایی و رشد استعدادهای جوان در حوزه امنیت سایبری و کمک به بهبود سطح علمی کشور در این حوزه، از 17 تا 19 شهریور ماه 1400، به مدت 42 ساعت و به صورت آنلاین برگزار شد.

این مسابقه که با امکان شرکت همه دانشجویان و متخصصان حوزه امنیت سایبری از سراسر جهان برگزار شد، علاوه بر تیم های برتر ایرانی، میزبان تیم های برتر در سطح جهان بود و نزدیک به 500 تیم فعال، شامل بیش از 1300 کاربر از سراسر جهان، در حوزه های رمزنگاری، مهندسی معکوس، امنیت وب، امنیت شبکه، جرم یابی دیجیتال و کارآگاهی در وب، با هم رقابت کردند.

با پایان این رقابت، تیم های POV i primi CTF از کشور ایتالیا، تیم بین المللی Thehackerscrew و تیم GEB2L از ایران، با کسب بیشترین امتیاز، جایگاه اول تا سوم را به دست آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه «فتح پرچم» دانشگاه تربیت مدرس با حمایت ایرانسل برگزار شد

مسابقه «فتح پرچم» دانشگاه تربیت مدرس با حمایت ایرانسل برگزار شد