مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 04:252021-09-14سياسي

استانداران باید فسادستیز باشند/ مدیر در تراز انقلاب خستگی ناپذیر است


نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس گفت: فسادستیزی، داشتن تقوای دینی و سیاسی و پایبندی به استقلال همه جانبه کشور از مولفه هایی است که یک استاندار به عنوان نفر نخست اجرایی یک منطقه باید از آن ها برخوردار باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از خبرگزاری خانه ملت، قدرت الله حمزه شلمزاری در تبیین شاخص های انتخاب استانداران از سوی دولت سیزدهم، گفت: رهبر انقلاب بارها تاکید داشتند که مسئولان اجرایی کشور باید دارای ویژگی انقلابی گری، جهادی، متخصص و مردمی باشند.

نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این میان فسادستیزی، داشتن تقوای دینی و سیاسی و پایبندی به استقلال همه جانبه کشور نیز از دیگر مولفه هایی است که یک استاندار به عنوان نفر نخست اجرایی یک منطقه باید از آن ها برخوردار باشد.

وی با اشاره به اینکه کارگزاران و مدیران کشور باید از اشرافی گری به دور باشند و ساده زیستی را سرلوحه خود قرار دهند، ادامه داد: اگر تاریخ چهار دهه گذشته را مرور کنیم می توان دریافت توفیقاتی که در دوران دفاع مقدس حاصل شده به دلیل وجود ویژگی های فوق در مدیران انقلابی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداران باید فسادستیز باشند/ مدیر در تراز انقلاب خستگی ناپذیر است

استانداران باید فسادستیز باشند/ مدیر در تراز انقلاب خستگی ناپذیر است