مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 05:202021-09-14بين الملل

رژیم صهیونیستی واکسن تاریخ گذشته تحویل نوار غزه داد


وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که تل آویو 50 هزار دز واکسن ارسالی از رام الله را در شرایطی نامناسب نگهداری کرده و پس از فاسد شدن آن را به غزه تحویل داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، وزارت بهداشت نوار غزه، شامگاه دوشنبه، در بیانیه ای اعلام کرد که تل آویو باعث شده است که این نهاد 50 هزار دُز واکسن کرونا را از بین ببرد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری عرب48 ، وزارت بهداشت نوار غزه در این خصوص توضیح داد که روز پنجشنبه، 50 هزار دز واکسن اسپوتنیک لایت از انبارهای وزارت بهداشت رام الله به نوار غزه ارسال شده است.

طبق این بیانیه، این واکسن ها که از راه گذرگاه کرم ابوسالم (تحت کنترل رژیم صهیونیستی) وارد نوار غزه شدند، به منظور تأیید ایمنی و مطمئن شدن از کیفیت آن مورد بررسی قرار گرفتند که پس از بررسی ها مشخص شد تاریخ مصرف واکسن ها به اتمام رسیده است.

وزارت بهداشت غزه با تأکید بر اینکه این نهاد تحت اقداماتی سخت گیرانه واکسن ها را مورد آزمایش و بررسی قرار می دهد، اعلام کرد که مطابق با راهنمای واکسن ها تمام این پنجاه هزار دز را از بین برده است.

این وزارتخانه همچنین تل آویو را مسئول خراب شدن واکنس های یادشده دانست و اعلام کرد که رژیم صهیونیستی به علت ممانعت از ورود واکسن ها در زمان مناسب و رها کردن آن ها در شرایطی نامناسب باعث شده است که این واک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی واکسن تاریخ گذشته تحویل نوار غزه داد

رژیم صهیونیستی واکسن تاریخ گذشته تحویل نوار غزه داد