مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 05:452021-09-14سياسي

2 هزار کیلومتر از جاده های خراسان جنوبی خط کشی شد


رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از اجرای 2 هزار و 64 کیلومتر خط کشی در سطح محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سجاد احمدی شاهرخت صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: خط کشی راه ها ضمن اینکه از ضروری ترین نوع علایم ایمنی است از عوامل اصلی منظم کردن حرکت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به مترددین جاده ای نیز است لذا از مهم ترین عوامل برای ایمنی جاده ها محسوب می شود.

وی بیان داشت: از این رو این اداره کل در راستای تأمین ایمنی محورهای استان اقدامات درخور توجهی در بحث خط کشی محورها در دستور کار خود داشته که می توان به 3 هزار و 360کیلومتر خط کشی طول مسیر در سال گذشته اشاره کرد.

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی افزود: احیای خط کشی در محورهای مواصلاتی استان با اولویت محورهای شریانی در دستور کار این اداره است لذا اکثر محورهای شریانی و اصلی استان که در سال گذشته خط کشی در آن ها صورت پذیرفت.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: با عنایت به تلاش های فراوان انجام پذیرفته توسط عوامل راهداری استان سعی شده در هیچ یک از محورهای شریانی و اصلی استان مشکلی از بابت خط کشی مشاهده نگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار کیلومتر از جاده های خراسان جنوبی خط کشی شد

2 هزار کیلومتر از جاده های خراسان جنوبی خط کشی شد