مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 05:452021-09-14پزشكي

آدرس مرکز شبانه روزی تزریق واکسن کرونا در البرز


سخنگوی ستاد کرونای استان البرز در پاسخ به اینکه آیا مرکز شبانه روزی تزریق واکسن در استان فعال است، گفت: مرکز تزریق واکسن جنب استخر دانش به صورت شبانه روزی به مراجعان خدمات رسانی دارد.

- ایسنا/البرز سخنگوی ستاد کرونای استان البرز در پاسخ به اینکه آیا مرکز شبانه روزی تزریق واکسن در استان فعال است، گفت: مرکز تزریق واکسن جنب استخر دانش به صورت شبانه روزی به مراجعان خدمات رسانی دارد.

مهرداد بابایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره آخرین وضعیت شیوع کرونا در البرز اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته، 118 بیمار با علائم کووید 19 در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

وی افزود: مجموع کل موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرز 68 هزار و 91 نفر است.

بابایی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد 1068 نفر شامل موارد قطعی، محتمل و مشکوک در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد، ابتلای 573 نفر به بیماری کووید 19، تا این تاریخ قطعی شده است.

این مسئول افزود: متاسفانه در 24 ساعت گذشته 11 بیمار کووید 19 جان خود را از دست داده اند و مجموع جانباختگان این بیماری در استان به 5778 نفر رسیده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 61 هزار و 228 نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آدرس مرکز شبانه روزی تزریق واکسن کرونا در البرز

آدرس مرکز شبانه روزی تزریق واکسن کرونا در البرز