مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-14پزشكي

انتقاد وزارت بهداشت از اجرای طرح همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی


معاون وقت آموزشی وزارت بهداشت با ارسال نامه ای به وزیر بهداشت خواستار بازنگری در اجرای طرح همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی دو وزارت خانه بهداشت و علوم شد.

- معاون وقت آموزشی وزارت بهداشت با ارسال نامه ای به وزیر بهداشت خواستار بازنگری در اجرای طرح همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی دو وزارت خانه بهداشت و علوم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی اکبر حق دوست معاون وقت آموزشی وزارت بهداشت در نامه ای به دکتر عین اللهی وزیر بهداشت تاکید کرده است: از آنجایی که اعضای هیات علمی در بیمارستان های آموزشی و سایر واحدهای مرتبط دانشگاه یا دانشکده علوم پزشکی هسته مرکزی سنگر دفاع از سلامت مردم در اپیدمی کرونا هستند و علاوه بر بار آموزشی بخش عمده بار درمانی بیماران کرونایی را عهده دار هستند.

لذا با توجه به چالش هایی که در حقوق دریافتی آنها در سال های اخیر شده است دستور فرمایید تا موضوع حقوق آنها در دستور سازمان برنامه و بودجه کشور قرار بگیرد و یک کارگروه فنی و تخصصی در وزارت پیگیر آن باشد.

براین اساس بند الف تبصره 12 قانون بودجه سال 1400 برای حقوق و مزایای دریافتی اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی سقف 15 برابری تعیین گردید و با این مصوبه مشکلات جدی برای آنها ایجاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد وزارت بهداشت از اجرای طرح همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی

انتقاد وزارت بهداشت از اجرای طرح همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی