مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-14سياسي

فضای روانیِ تورمی، موجب افزایش خودسرانه مواد لبنی شده است


یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: فضای روانیِ تورمی که در کشور حاکم است موجب شده برخی از تولید کنندگان و ذینفعان از این فضا سوء استفاده کنند و در غفلت نهادهای نظارتی و کنترل کننده قیمت خودسرانه قیمت مواد لبنی را بالا ببرند.

- ایسنا/اصفهان یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: فضای روانیِ تورمی که در کشور حاکم است موجب شده برخی از تولید کنندگان و ذینفعان از این فضا سوء استفاده کنند و در غفلت نهادهای نظارتی و کنترل کننده قیمت خودسرانه قیمت مواد لبنی را بالا ببرند.

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفت وگو با ایسنا درباره علل افزایش قیمت مواد لبنی مانند ماست، پنیر و شیر در روزهای اخیر، اظهار کرد: در سال های اخیر یک سوء سیاست را در بحث کشاورزی و دامپروری شاهد بوده ایم.

امروز در آخرین جلسه ای که برای تدوین طرح امنیت غذایی در مجلس داشتیم که می توان گفت این طرح جزء طرح های فاخر مجلس انقلابی است و به موضوع افزایش قیمت ها پرداختیم.

اگر این 14 ماده طرح تقویت امنیت غذایی و حمایت از تولیدات کشاورزی را بررسی کنیم خواهیم دید که بسیاری از مسائل اساسی کشاورزی در این طرح دیده شده است و این قانون برای تصویب به شورای نگهبان ارسال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای روانیِ تورمی، موجب افزایش خودسرانه مواد لبنی شده است

فضای روانیِ تورمی، موجب افزایش خودسرانه مواد لبنی شده است