مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 07:002021-09-14سياسي

زندیان: مدیران حق ندارند با پول بیت المال برای خود هدیه بخرند


نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هیچ مدیری حق ندارد با پول بیت المال برای خود هدایایی به منظور قدردانی برای خود هدایایی بخرد.

- نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هیچ مدیری حق ندارد با پول بیت المال برای خود هدایایی به منظور قدردانی برای خود هدایایی بخرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زندیان در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با تشکیل کابینه دولت سیزدهم شاهد تغییرات مدیریتی در دستگاه های اجرایی در سراسر کشور هستیم و به نوعی بازار عزل و نصب مدیران چاق شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: براساس گزارشات واصله متاسفانه در برخی از دستگاه ها به ویژه استانداران، فرمانداران، بخشداران قبل از عزل با هزینه بیت المال در حال خرید هدایایی نظیر سکه، تابلو فرش و فرش برای خود هستند تا از خودشان تقدیر کنند.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چنین اقداماتی در شرایط اقتصادی فعلی کشور غیر قابل قبول است و باید اقدامی عاجل و فوری صورت گیرد.

عبدالرضا مصری که ریاست جلسه مجلس را برعهده داشت در پاسخ به تذکر این نماینده خطاب به معاون پارلمانی رییس جمهور بیان کرد: این امر تصرف در امور بیت المال است و هیچ کسی چنین اجازه ای ندارد تا در مراسم تودیع و معارفه با پول بیت ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندیان: مدیران حق ندارند با پول بیت المال برای خود هدیه بخرند

زندیان: مدیران حق ندارند با پول بیت المال برای خود هدیه بخرند