مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 08:552021-09-14اجتماعي

احتمال فعالیت بخش خصوصی در بستر «شاد»


سرپرست وزارت آموزش و پرورش ضمن تشکر ویژه از همراه اول بابت توسعه شاد، این پلتفرم را یکی از بزرگترین دستاوردهای نظام در ایام کرونا دانست.

- به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، صبح امروز سه شنبه 23 شهریور 1400، علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش با حضور در مرکز مانیتورینگ شبکه آموزشی دانش آموز موسوم به شاد از بخش های مختلف این سامانه بازدید کرد در این مراسم که مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول، علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مدیران ارشد همراه اول و وزارت آموزش و پرورش حضور داشتند، مدیرعامل همراه اول گزارش کاملی از آغاز بکار این شبکه و پیشرفت های آن طی دو سال اخیر ارائه و نحوه مانیتورینگ بخش های مختلف شاد را توضیح داد.

امسال هم اینترنت شاد برای مشترکان همراه اول رایگان است اخوان بهابادی در جریان این بازدید و در آستانه سال تحصیلی جدید مژده رایگان بودن اینترنت همراه اول برای کاربران شاد را داد و اظهار کرد: همچنین سیمکارت های لازم برای دانش آموزان تدارک دیده شده تا در صورت نیاز و نظر والدین با محدودیت های تعیین شده توسط والدین، در اختیار آنان قرار گیرد.

مدیرعامل همراه اول اشاره ای به نسخه جدید پلتفرم شاد که همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در اختیار دانش آموزان و معلمان قرار می گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال فعالیت بخش خصوصی در بستر «شاد»

احتمال فعالیت بخش خصوصی در بستر «شاد»