مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 10:052021-09-14پزشكي

با مشاغل شلوغ نقض کننده پروتکل های بهداشتی برخورد قانونی خواهد شد


برخی از مشاغل شلوغ چون داروخانه ها ،مطب پزشکان و بانک ها پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند که در این رابطه تذکرات لازم به این مشاغل باید داده شود و در صورت تکرار و نقض پروتکل های بهداشتی با آنان برخورد قانونی خواهد شد.

- ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد گفت: برخی از مشاغل شلوغ چون داروخانه ها ،مطب پزشکان و بانک ها پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند که در این رابطه تذکرات لازم به این مشاغل باید داده شود و در صورت تکرار و نقض پروتکل های بهداشتی با آنان برخورد قانونی خواهد شد.

سعید کتابی سه شنبه 23شهریور، در ستاد مدیریت پیشگیری از کرونا شهرستان اسدآباد، اظهار کرد:در حال حاضر وضعیت شهرستان اسدآباد همچنان در شرایط قرمز قرار دارد و وضعیت شهرستان در رابطه با بیماران رو به کاهش قرار دارد قطعا با تغییر وضعیت محدودیت های موجود کرونایی کاهش خواهد یافت.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز دوم تجمیعی واکسیناسیون شهر اسدآباد، افزود:در حال حاضر دو مرکز واکسیناسیون تجمیعی در شهرستان دارای فعالیت بوده که این امر از نقش موثری در روند سرعت بخشی به واکسیناسیون جمعیت هدف شهرستان برخوردار خواهد بود.

کتابی با تأکید بر اقناع سازی افراد امتناع کننده از دریافت واکسن، خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش های دانشکده علوم پزشکی شهرستان افرادی که اقدام به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با مشاغل شلوغ نقض کننده پروتکل های بهداشتی برخورد قانونی خواهد شد

با مشاغل شلوغ نقض کننده پروتکل های بهداشتی برخورد قانونی خواهد شد