مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 11:552021-09-14پزشكي

توزیع 100 هزار ماسک بهداشتی در سیستان و بلوچستان توسط دانشجویان بسیجی


بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران با توجه به اعلام نیاز قرارگاه جهادی سیستان و بلوچستان برای تامین برخی اقلام پزشکی، صد هزار عدد ماسک تهیه و میان کادر درمان و مردم این استان توزیع کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، پس از آغاز پیک پنجم بیماری کرونا، سیستان و بلوچستان از استان هایی بود که به شدت درگیر این ویروس شد و حجم قابل توجهی از اهالی و بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، طی یک اقدام گسترده رسانه­ ای و عملیاتی با محوریت بسیج دانشجویی دانشکده داروسازی و با همراهی خیران بخش سلامت، ظرف کمتر از دو هفته اقدام به تهیه یکصد هزار عدد ماسک شامل 80.

000 عدد ماسک سه لایه بهداشتی و 20.

000 عدد ماسک N95  و در مجموع به ارزش بیش از 230 میلیون تومان کرد.

    بر همین اساس، پس از ارسال محموله به استان هدف، با فعالیت شبانه روزی نیروهای جهادی سازمان بسیج دانشجویی مستقر در زاهدان، محموله ها در بیمارستان های سراسر استان توزیع شد.

مطابق برآوردهای صورت گرفته از سوی بسیج دانشجویی، این عملیات از ابتلای بین 30 تا 50 هزار نفر از مردم استان سیستان و بلوچستان به بیماری کرونا جلوگیری می کند.

    بسیج دانشجویی، به مردم کشورمان اطمینان داد که تا پایان بحران کرونا در کنار ملت خواهد بود و از هیچ اقدامی برای خدمات رسانی بهتر به مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 100 هزار ماسک بهداشتی در سیستان و بلوچستان توسط دانشجویان بسیجی

توزیع 100 هزار ماسک بهداشتی در سیستان و بلوچستان توسط دانشجویان بسیجی