مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 13:452021-09-14اقتصادي

روغن موتور مگلوب تاییدیه بنز را گرفت/ مطالبات نفت سپاهان در راه وصول


مدیر عامل شرکت نفت سپاهان با اعلام این که در یک ماه گذشته این شرکت موفق به اخذ تاییدیه بنز آلمان برای محصول باکیفیت برتر جهانی با نام برند مگلوب شده است، - اخبار شرکتها ؛ محمد حسین رزاقی مدیر عامل شرکت گفت: این مطالبات در ابتدا 102 میلیون دلار بود که با مستندات این شرکت به 110 میلیون دلار افزایش یافت که پرونده در دست بررسی است و تیم مدیریت نفت سپاهان تمام تلاش خود را نمود تا پیش از مجمع، بخشی از این مطالبات در صورت های مالی منعکس شود که با توجه به اهمیت بررسی کامل تر، موفق نشدیم و همچنان پرونده مفتوح است و امید است در آینده ای نزدیک، شاهد وصول این مطالبات باشیم.

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان رشد فروش حجمی این شرکت را 10 درصد و رشد پنج ماهه را پنج درصد عنوان کرد و گفت: این میزان بالاترین رشد بین شرکت های روانکار می باشد.

وی با بیان اینکه ما اکنون با مشکل خوراک مواجه هستیم خاطرنشان کرد: پالایشگاه ها به سمت خوراک سنتزی شیفت کرده اند بنابراین قابلیت استحصال لوبکات را ندارند که منجر به بروز مشکلاتی برای ما شده است.

رزاقی گفت: طبق آمار بورس کالا حجم لوبکات پالایشگاه های تهران و اصفهان 130 هزار تن (نزدیک 30 درصد) کاهش یافته که رقم قابل توجهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روغن موتور مگلوب تاییدیه بنز را گرفت/ مطالبات نفت سپاهان در راه وصول

روغن موتور مگلوب تاییدیه بنز را گرفت/ مطالبات نفت سپاهان در راه وصول