مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 14:052021-09-14ورزشي

قول پاداش وزیر ورزش برای تیم ملی والیبال ناشنوایان


وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی والیبال ناشنوایان به مسابقات قهرمانی جهان ایتالیا گفت: برای افزایش انگیزه والیبالیست های اعزامی به قهرمانی جهان ایتالیا، - وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی والیبال ناشنوایان به مسابقات قهرمانی جهان ایتالیا گفت: برای افزایش انگیزه والیبالیست های اعزامی به قهرمانی جهان ایتالیا، هر پاداشی که توسط هیات رییسه فدراسیون مصوب شود، پرداخت خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید سجادی در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از رسانه ها برای رسمیت دادن به ورزش ناشنوایان، گفت: مراسم بدرقه خوبی امروز با حمایت فدراسیون ناشنوایان، نمایندگان مجلس و اعضای هیات رییسه این فدراسیون انجام شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

او گفت: من قبلا هم از فدراسیون ناشنوایان بازدیدی به صورت غیررسمی داشتم و معتقدم امکاناتی که در اختیار ورزشکاران ناشنوا قرار دارد کافی نیست و باید بیش تر مورد توجه قرار بگیرند.

سجادی خاطرنشان کرد: برگزاری چنین مراسمی هویت دادن به ورزشکارانی است که قرار است در سطح جهانی رقابت کنند که کار سختی است.

وی خاطرنشان کرد: عمر قهرمانی پس از 5 یا 10 سال به پایان می رسد و باید بتوانیم شرایطی را برای بهبود کیفیت زندگی این افراد فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول پاداش وزیر ورزش برای تیم ملی والیبال ناشنوایان

قول پاداش وزیر ورزش برای تیم ملی والیبال ناشنوایان