مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 16:152021-09-14سياسي

واکسیناسیون 32 هزار نفر از اهالی بهارستان


فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) با اشاره به راه اندازی مرکز واکسیناسیون بهارستان توسط گروه موشکی 15 خرداد سپاه، گفت: این مرکز از تزریق 300 دُز در روز به هزار و 300 دُز در روز رسیده است و تاکنون 32 هزار نفر از اهالی بهارستان پوشش داده شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سرهنگ محسن حاجی عرب صبح امروز در نشست خبری تبیین برنامه های قرارگاه شهید سلیمانی و هفته دفاع مقدس ناحیه امام حسین (ع)، اظهار کرد: این ناحیه با مشارکت ائمه جمعه و مسؤولان شهرهای بهارستان، سپاهان شهر و برآن جنوبی برنامه های بسیار متنوعی را برای ایام هفته دفاع مقدس تدارک دیده است.

فرمانده ناحیه خودجوش توسط پایگاه های بسیج برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های این هفته برپایی نمایشگاه دفاع مقدس با 20 غرفه در محل مزار شهدای گمنام بهارستان است که در حال تجهیز و راه اندازی آن هستیم و افتتاحیه آن 31 شهریور برگزار می شود، در صورتی که شرایط کرونایی اجازه دهد قبل از این افتتاحیه پیاده روی بسیجیان از چند نقطه شهر به سمت این محل برگزار خواهد شد.

حاجی عرب اضافه کرد: بخشی از این نمایشگاه به معرفی دستاوردهای بسیج در عرصه های مختلف و اقتدار دفاعی نرم خواهد پرداخت و در بخش دیگری از این نمایشگاه تجهیزات دفاعی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 32 هزار نفر از اهالی بهارستان

واکسیناسیون 32 هزار نفر از اهالی بهارستان