مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 17:252021-09-14سياسي

ضرورت همکاری معلمان و خانواده برای بازگشایی مدارس


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: تصمیم گیری برای بازگشایی مدارس طبق تاکید رییس جمهور باید با همکاری خانواده، مدیران و معلمان انجام شود و مشارکت مردم و خانواده ها در این موضوع روند کارها را تسهیل می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  ارومیه، رضوان حکیم زاده در نشست مجازی با مدیران مدارس آموزش و پرورش آذربایجان غربی در بستر شبکه شاد، اظهار داشت: تصمیم گیری برای بازگشایی مدارس طبق تاکید رییس جمهوری باید با همکاری خانواده، مدیران و برای نخستین بار و بدون واسطه در چند سال اخیر برگزار شد که بیانگر چشم انداز روشن برای این بخش در سال های پیش رو است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه کرونا برای نظام آموزشی چالش هایی ایجاد کرد افزود: مرزهای زمان و مکان برداشته شد به گونه ای که دانش آموزان انتظار داشتند معلمان همچنان در طول شبانه روز فعال باشند و ما شاهد ایثار معلمان بودیم.

حکیم زاده تصریح کرد: کرونا فرصتی برای پیشرفت معلمان در حوزه شیوه های نوین آموزشی و بهره گیری از فن آوری های جدید بود.

این مقام مسوول با بیان اینکه حضور زیاد در فضای مجازی یک چالش است اضافه کرد: ولی بر اساس گزارش های رسیده دانش آموزانی بودند که در کلاس فعال نبودند و با آموزش در فضای مجازی فعال شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت همکاری معلمان و خانواده برای بازگشایی مدارس

ضرورت همکاری معلمان و خانواده برای بازگشایی مدارس