مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 18:552021-09-14ورزشي

اعزام 7 تکواندوکار قم به مسابقات آسیایی و جام بین المللی فجر


هفت تن از بهترین های تکواندو استان قم در دو رویداد معتبر شامل مسابقات بین المللی جام فجر و رقابت های قهرمانی آزاد آسیا به میدان می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تکواندو استان قم که همچنان از میادین جهانی این رشته دلخوش به مدال طلای سیدمحمد رفیعی از پیکارهای قهرمانی آسیا در دهه 1380 است و نشان نقره رقابت های غرب آسیا توسط محمدرضا حیدری را نیز از دو دهه قبل در کارنامه دارد، این روزها نماینده های خود را برای دو رویداد معتبر آماده می کند.

دهمین دوره مسابقات تکواندو جام باشگاه های آسیا، سی  و یکمین دوره پیکارهای بین المللی جام فجر و سومین دوره رقابت های قهرمانی آزاد آسیا سه میدان مهمی است که تکواندوکاران کشورمان در نخستین ماه از 6 ماه دوم سال 1400 پیش رو دارند و قمی ها نیز در دو میدان آن به مصاف حریفان خواهند رفت.

سه رویداد آسیایی و بین المللی تکواندو در روزهای 21 تا 28 مهر ماه به میزبانی کشورمان در تهران برگزار می شود و هفت تن از هوگوپوشان استان قم به نمایندگی از هیات تکواندو برای حضور در دو میدان یعنی رقابت های بین المللی جام فجر و پیکارهای قهرمانی آزاد آسیا ثبت نام کرده اند.

با توجه به پایان مهلت ثبت نام، تکواندوکاران استان قم در گروه پسران امیر محمد باقری در وزن اول، کیوان کاظمی در وزن سوم به همراه کامران کاظمی و ابوالف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 7 تکواندوکار قم به مسابقات آسیایی و جام بین المللی فجر

اعزام 7 تکواندوکار قم به مسابقات آسیایی و جام بین المللی فجر