مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 03:252021-09-15سياسي

لزومی برای انتشار برنامه های کاندیدهای شهرداری نمی بینیم


سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه برنامه کاندیدهای شهرداری را منتشر نمی کنیم، گفت: شورا فقط برنامه شهردار منتخب را منتشر می کند.

- حسین حمزه لو پاک امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به فرآیند انتخاب شهردار گفت: بحث علنی و غیرعلنی بودن شهردار زنجان را کل اعضا تصمیم می گیرند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه اعضای شورا نماینده مردم هستند و شهردار را انتخاب خواهند کرد، گفت: بحث انتخاب شهردار یک موضوع تخصصی است و پس از ارائه برنامه شهردار انتخاب خواهد شد.

وی با بیان اینکه فیلم و عکس ارائه برنامه از سوی کاندیدها کاملا ضبط شده و به صورت مستمر اطلاع‎ رسانی می شود، افزود: حتی برای بازبینی فیلم ضبط می شود تا اگر اعضا نیاز داشتند در آرشیو موجود باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه شورا برنامه کاندیداها را منتشر نمی کند، اضافه کرد: شورا پس از انتخاب شهردار فقط برنامه شهردار منتخب را منتشر خواهد کرد.

حمزه لو پاک با بیان اینکه شورا مجاز به انتشار برنامه کاندیدها نیست، گفت: رسانه ها می توانند برنامه کاندیداها را با اجازه خودشان منتشر کند.

وی درباره غیرعلنی بودن و عدم انتشار برنامه کاندیدها نیز گفت: لزومی ندارد، مگر در تهران برنامه همه کاندیدها ارائه شد که در زنجان بشود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزومی برای انتشار برنامه های کاندیدهای شهرداری نمی بینیم

لزومی برای انتشار برنامه های کاندیدهای شهرداری نمی بینیم