مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 04:452021-09-15بين الملل

صدور حکم 63 ماه حبس برای شهروند ایرانی در آمریکا


وزارت دادگستری ایالات متحده در ادامه تلاش ها برای اعمال فشار به ایران برای پذیرش توافق مورد قبول این کشور، یک شهروند ایرانی را به بهانه صادرات کالا های دو کاربردی به ایران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، دولت ایالات متحده آمریکا در ادامه سیاست های ضدایرانی دولت های پیشین این کشور، یک تبعه ایرانی را به بهانه صادرات اقلام نظامی دو کاربردی به تحمل 63 ماه حبس محکوم کرد.

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی اسپوتنیک ، وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا روز گذشته (سه شنبه) اعلام کرد که مهدی انصاری تبعه ایرانی به دلیل صادرات غیرقانونی اقلام نظامی دو کاربردی که در نقض تحریم های ایالات متحده علیه جمهوری اسلامی ایران است، به تحمل پنج سال و دو ماه حبس محکوم شد.

اولین بار نیست که ایالات متحده، اتهاماتی را علیه افراد به بهانه تعامل با جمهوری اسلامی وارد می کند.

وزارت دادگستری آمریکا در بیانیه خود در این خصوص نوشت: یک تبعه ایرانی امروز (سه شنبه) به دلیل نقض قانون اختیارات اقتصادی اضطراری بین ا لمللی (IEEPA) به 63 ماه حبس و سه سال آزادی تحت نظارت محکوم شد .

آمریکا که از زمان خروج دولت دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین ایالات متحده از برجام علی رغم پایبندی کامل جمهوری اسلامی به مفاد این توافق هسته ای، فشارها به تهران را به امید تسلیم شدن این کشور در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور حکم 63 ماه حبس برای شهروند ایرانی در آمریکا

صدور حکم 63 ماه حبس برای شهروند ایرانی در آمریکا