مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 06:102021-09-15فرهنگي

صحبت های حضرت امام (ره) من را به سمت سینما کشاند


محسن علی اکبری تهیه کننده قدیمی سینما در گفتگو با موزه سینما بیان کرد صحبت های حضرت امام (ره) او را به سمت سینما کشانده است.

- محسن علی اکبری تهیه کننده قدیمی سینما در گفتگو با موزه سینما بیان کرد صحبت های حضرت امام (ره) او را به سمت سینما کشانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه سینما، به مناسبت روز ملی سینما و در ادامه سلسله نشست های تاریخ شفاهی، موزه سینمای ایران طی یک هفته هر روز گفتگوی تفصیلی با یکی از عوامل تاثیرگذار سینمای ایران را منتشر می کند.

امروز 24 شهریورماه گفتگو با محسن علی اکبری، تهیه کننده سینمای ایران منتشر شد.

محسن علی اکبری با بیان اینکه دوم بهمن ماه سال 1339 در تهران متولد شده است، گفت: ما خانواده بسیار سنتی بودیم و هیچ علاقه ای به سینما نداشتم، در هفت سالگی قرآن را به دقت می خواندم و در همان سال های کودکی به مسجد جواد الائمه می رفتم و فعالیت های فرهنگی انجام می دادم.

وی با بیان اینکه زنده یاد فرج الله سلحشور و پسر عمویش هادی علی اکبری در مسجد فعالیت های فرهنگی از جمله تئاتر انجام می دادند، یادآور شد: در سال 50 که من 12 ساله بودم آنها در مسجد تئاتر حُر را اجرا کردند.

زمانی که انقلاب شد دیپلم گرفته بودم و یک مغازه کتابفروشی داشتم و با یک آپارات 16 میلی متری در مسجد برای بچه ها فیلم نمایش می دادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحبت های حضرت امام (ره) من را به سمت سینما کشاند

صحبت های حضرت امام (ره) من را به سمت سینما کشاند