مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-15سياسي

رونمایی از مجموعه آثار نغماتی و مدیحه سرایی با موضوع اربعین


در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، از مجموعه آثار نغماتی و مدیحه سرایی با عنوان«دلدادگی» با موضوع اربعین رونمایی شد.

- در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، از مجموعه آثار نغماتی و مدیحه سرایی با عنوان دلدادگی با موضوع اربعین رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری الاربعین، در آستانه اربعین حسینی، از مجموعه آثار نغماتی و مدیحه سرایی با موضوع اربعین طی مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی و حجت الاسلام حمید احمدی رییس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین و شماری از معاونان و مدیران بعثه مقام معظم رهبری رونمایی شد.

براساس این گزارش، این مجموعه با عنوان دلدادگی دربرگیرنده نوای گروههای ممتاز و بین المللی بیان تهران، سیره النبی مشهد، طارق تبریز، فلق اصفهان، محراب تهران و معراج قم است که به زبان فارسی تولید و منتشر شده و به زودی به زبان های عربی، انگلیسی و اردو نیز آماده و ارائه خواهد شد.

سرپرست حجاج ایرانی در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین به پایان ناپذیر بودن معارف اهل بیت (ع) اشاره کرد و تنها راه نجات بشریت را تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از مجموعه آثار نغماتی و مدیحه سرایی با موضوع اربعین

رونمایی از مجموعه آثار نغماتی و مدیحه سرایی با موضوع اربعین