مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-15اقتصادي

گاز رسانی به 1500 روستای لرستان


از سال 92 تا کنون به حدود هزار و 500 روستای استان گاز رسانی شده است.

- ، سید موسی خادمی امروز چهارشنبه در مراسم افتتاح پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی شهرستان سلسله ضمن تقدیر از زحمات مسئولین برای به نتیجه رساندن این پروژه، گفت: تجهیز شهرک های صنعتی استان از اقدامات مهم و مقدمه حضور سرمایه گذاران است.

وی اظهار داشت: شهرستان سلسله استعدادهای بسیار مناسبی در زمینه سرمایه گذاری دارد و مجموعه شهرک صنعتی شهرستان نیز یکی از این ظرفیت ها است.

استاندار لرستان ادامه داد: گازرسانی به این شهرک از مهم ترین نیازهای سرمایه گذاری در مجموعه بود که طی سال های گذشته به دلیل وجود مشکلات عدیده و معارضان محلی بدون نتیجه مانده بود و با پیگیری های صورت گرفته در یکسال اخیر، گازرسانی به شهرک با اعتباری بالغ بر شش میلیارد تومان انجام شد و امروز شاهد بهره برداری از این پروژه مهم هستیم.

خادمی عنوان کرد: بخشی از موفقیت های دولت دوازدهم در لرستان در حوزه نفت، گاز و انرژی بوده و کارهای انجام نشده بسیاری از گذشته در این دوره به نتیجه رسیده است.

وی تصریح کرد: گازرسانی به حدود هزار و 500 روستای استان از سال 92 تاکنون، بهره برداری از مینی پالایشگاه پلدختر، احداث شهرک تخصصی پتروشیمی برای اولین بار در لرستان و تولید محصولات دانش بنیان در پتروشیمی خرم آباد تنها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز رسانی به 1500 روستای لرستان

گاز رسانی به 1500 روستای لرستان